Varm, varmt och varmt

Jag har varit lite dålig på att uppdatera på sistone. Beror på att jag haft så mycket att göra, samt att värmen lite tar musten ur en. Igår var jag på Vrångö så då gjorde jag det bästa man kan göra sådana här heta sommardagar, men idag var jag tvungen att jobba med lägenheten. Några händiga släktningar är på besök i stan över helgen så de har hjälpt mig att sätta upp diverse hyllor och liknande. Dessutom har jag fått en mycket större och bättre tv! Jag har nämligen fått ärva min mormors gamla och idag fick jag äntligen in den i min lägenhet. Weii! Här ska det tittas på Battlestar Galactica (som nu är slut till min stora sorg, i alla fall i ett halvår till då de sista 10 avsnitten kommer), jag har inte slutat vara besatt av den tv-serien om ni trodde det. Nu när jag är ikapp USA-sändningarna har jag kunnat titta på obegränsat antal intervjuer på internet. Och det är som en drog och jag är så patetisk att jag på nåt sätt tror att skådespelerna är sina karaktärer. Och när jag sen märker att de är något helt annat blir jag besviken. Som sagt, patetiskt.

Jävlar vad jobbigt det är att jobba i en varm lägenhet sådana här dagar. Jag bara satt och drömde om att få bada och svalka mig hela dagen. Först på kvällen hade jag tid att åka och bada och då tog jag ett dopp i Bergsjön. Helt klart det bästa på hela dagen.

Här kommer lite bilder från skärgården igår.





Det enda negativa med vistelsen på Vrångö igår var att jag brände mig på en brännmanet när jag badade. Fan, vad det inte ville sluta svida. Jag tror att jag "bara" brände mig på en tråd för jag såg inte att jag simmade på någon, men det var å andra sidan gott om maneter i vattnet att det var svårt att undvika dem.

Kommentarer
Postat av: anna

usch jag hatar brännmaneter! flyger upp ur vattnet så fort jag ser en haha

2008-07-30 @ 17:32:05
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0