17 juni

Kanske är dags att skriva ett inlägg nu. Satte faktiskt inte på datorn förrän vid femtiden någon gång. Men det är för att jag varit iväg och badat idag. Riktigt härligt och den här gången tog jag med mig kameran (det var dock rätt kallt i vattnet). Men kameran måste ladda nu så det får bli att jag publicerar det senare. I och för sig är det bara en vanlig havsbild varken mer eller mindre men det är ju alltid fint det med.

Jag har fortfarande inte gjort det jag ska göra de här dagarna innan jag åker till landet (åker på torsdag och stannar där  i 10 dagar), förstår inte vad det är med mig. Det är nog för att jag har för lite att göra, med för mycket fritid blir det lätt för lite gjort. Jag läste precis något som Cilla hade skrivit på tv-land "If you want something done, ask a busy person" och det ligger verkligen nåt i det.

Jag ska förmodligen iväg och övningsköra med min syster ikväll. Vi gjorde det igår med och det slutade med att jag kände mig gråtfärdig efteråt. Min syster kan vara rätt hård i orden. Men anledningen till att jag kände tårarna svälla upp var för att jag insåg hur jävla lång väg jag har kvar för att kunna ta körkort. Jag är verkligen nybörjare och att lära sig köra kräver mycket tid och motivation. Jag har brist på bäggedera, speciellt motivationen. Okej, tid har jag väl nu men det känns stressigt att jag måste passa på att göra allt detta under sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0