Battlestar galactica

Jag har äntligen börjat titta på Battlestar Galactica. En sci-fi serie som jag så här långt (miniserien och första avsnittet) verkligen kan rekommendera. Men då mitt internet inte är det snabbaste hade jag lite problem med att få ner nästa avsnitt nu så här på morgonen. Vilket ledde till att jag precis beställt hela säsong 1 (och mini-serien som jag visserligen har på datorn) på dvd. Jag hittade en utgåva som inte var alltför dyr men tyvärr var det r2 med mycket lite extramaterial. Men jag kunde inte låta bli när det blev så mycket billigare än om jag beställt r1-utgåvan. Förmodligen kommer jag ha mycket snabbare bredband i min nya lägenhet om några veckor men jag har en känsla av att jag ändå kommer vilja BSG på dvd så det var nog ett bra köp.
.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hej gumman!



Nu är jag äntligen tillbaka på internet igen. :)



Annars kan vi byta boxar med varandra. Jag får låna Dexter och så får du låna Battlestar Gallactica. Min man är tokig i den så vi har alla säsonger (förutom den senaste då, den håller väl fortfarande på?). Fast han vill helst ha R2, så det är de allihop. Om jag inte själv ska hugga tag i den i sommar då förstås. ;)



Så du åker iväg till landet. Frågade Anna om hon hade tid att ses i nästa vecka innan hon åker till Kalmar, men det blir väl svårt för dig att hinna med då... Kul att ha dig hemma igen iallafall. :D



KRAM

2008-06-18 @ 09:18:19
URL: http://makanem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0