Bild från Zagreb


 (Hmm, mina rubriker är alltid lika fantasifulla....) Jag har inget att skriva om så jag publicerar en bild istället. Bara för att komma med nåt, liksom. Det är en bild från Zagreb, det ser nog ganska fint ut men jag tycker mycket bättre om Belgrad. Zagreb är för lugnt, det kändes nästan lite tråkigt att vara där. Inte alls som i Belgrad där det finns en massa energi hela tiden. Jag tror faktiskt  att jag saknar Belgrad lite, har ändå bott där ett tag nu. Men samtidigt är det skönt att vara hemma. Synd bara att det fina vädret försvann lagom till att jag kom hem. Jag visste väl att det skulle bli så. Men det är riktigt torrt här så ärligt talat vore det bra med regn nu.

Ja just det, kul att Sverige vann matchen mot Grekland.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack så mycket för gratulationerna!



Hoppas att du börjar må bättre nu.



Kram!

2008-06-11 @ 22:15:54
URL: http://pyggme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0