Bloggpaus

Jag känner mig extremt oinspirerad till att blogga nuförtiden. Därför är det nog bra att jag ska till landet i tio dagar utan tillgång till internet. På många sätt är det förstås rätt plågsamt, för jag tror alltid att jag missar hur mycket som helst när jag är utan internet. För att sen komma hem och upptäcka att det inte finns ett enda nytt mail i inboxen. Eh, jag är inte en så eftersökt person. Men det är bara bra, jag hatar känslan av att "Jag borde kollat det där tidigare". Det är ju sommar nu så alla går väl in i något slags slapptillstånd.

Jag har huvudvärk idag och det passar inte alls. Har en massa att fixa inför resan imorgon. Jag måste inte minst städa, diska och packa här hemma. Fan, vad jag hatar att packa. Jag hatar det verkligen och jag tycker jag inte har gjort nåt annat än det på sistone. Jag har inte ens packa upp min resväska från Serbien.... Utan allt är utspritt på golvet i mammas rum (hon är på landet). Jag borde inte klaga på hur dålig min syster är på att hålla ordning. Jag är inte mycket bättre själv.

Hursomhelst. Jag tycker min blogg har blivit rätt tråkig på sistone. Jag har inte alls haft några idéer om vad jag ska skriva om. Därför är det nog bra att jag tar en liten paus.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Nu ska det fungera att kommentera på nya bloggen.



Ja naturligtvis kan du och jag ses även utan Anna. :) Tänkte bara om man kunde hinna få ihop det, men det blir svårt. Så när du är tillbaka från landet styr vi upp en fika och byter boxar. Jag lånar gärna Wonderfalls också. Jag måste ju ta mig igenom första säsongen på BSG först och just nu håller jag på med L word och How I met your mother, så det dröjer innan jag ser säsong 2 och 3 på BSG. Har ett svagt minne av att du ville låna Twin peaks boxen också, stämmer det?



KRAM

2008-06-18 @ 15:13:16
URL: http://makane-m.blogspot.com
Postat av: Magdalena

Okej då tar vi BSG först. :)



Ja, jag tog bort det. Tycker själv det är så skönt att slippa det när man kommenterar på andras bloggar.

2008-06-18 @ 16:27:16
URL: http://makane-m.blogspot.com
Postat av: anna

tårkigt med bloggpaus, men det behövs ibland. ha det bra på landet!



du var du på uppåt igår? min kompis sa att han trodde han sett dig :)

2008-06-19 @ 23:37:35
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Man behöver lite paus ibland, men vad tråkigt för oss läsare. Hoppas du har det bra på landet. Hör av dig när du är hemma igen så vi kan bestämma tid för fika.

2008-06-24 @ 12:13:06
URL: http://makane-m.blogspot.com
Postat av: Åsa

Hej Maja, är det inte dags att komma hem nu?

Saknar ju din blogg :)

2008-06-29 @ 13:34:36
URL: http://pyggme.blogspot.com
Postat av: Li

Hej!

När kommer du hem egentligen? Det blir nog bra väder denna veckan, skynda dig!

2008-06-30 @ 14:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0