Godnatt kära bloggläsare!

Hej allihopa! Jag måste gå och lägga mig nu för jag ska upp tidigt imorgon. Jag ska skriva på kontraktet till min nya lägenhet (Weei!!!!!), kvinnan jag pratade med undrade när jag kunde och jag sa närsomhelst men på något sätt förväntade jag mig att hon skulle säga sent på eftermiddagen. Jag förväntar mig att folk är som jag, lediga och behöver inte börja jobba tidigt. Men det är ju så klart helt fel. Nu kommer jag att  få skriva på kontraktet när jag inte ens har sett lägenheten. Men mamma har sett den och beskrivit den för mig så jag tror det blir bra. Helst hade jag så klart velat se den innan men tjejen som har den har varit lite svårt att få tag på. Eller rättare sagt så skulle hon ringt upp mig ikväll men har inte gjort det. Skitsamma, det känns ändå jättebra att äntligen få ett förstahandskontrakt.

Jag mår faktiskt bättre nu, även om det ännu inte är utmärkt. Huvudvärken finns där men yrseln och illamåendet har lagt sig, hoppas att det också förblir så.

Kommentarer
Postat av: anna

svar: godmorgon :) ja just det! hoppas det går bra!

2008-06-12 @ 08:34:44
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0