Hej då Serbien!!!

Jag mår pissdåligt. Något annat sätt finns det inte att beskriva det. Mår så jäkla illa hela tiden, men jag är ändå inte magsjuk och vill kräkas (fast det känns så). Det har tagit mig tre timmar att packa min väska som i vanliga fall skulle ha tagit mig 30 minuter. Jag var tvungen att lägga mig och pusta hela tiden för att jag mådde så dåligt. Jag har typ lämnat kvar hälften av grejerna jag tagit hit. Men min väska är garanterat redan nu överviktig så det går inte att ändra på. Hoppas jag inte behöver betala för övervikten. Då blir jag galen. Sånt kan bli ganska dyrt för min syster har råkat ut för det på Belgrads flygplats vid ett tillfälle. Usch, det får bara inte hända. Jag vill inte lägga mina pengar på nåt sånt onödigt.

Okej, det här blir sista inlägget innan avresan för jag tänkte lägga ner datorn nu så att jag säkert inte glömmer den. Det är trots att det viktigaste att ta med, förutom pass och biljett då förstås.

Kommentarer
Postat av: Li

Hej, gött att du kommer hem!

2008-06-10 @ 11:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0