Hemma igen

Jag är tillbaka! Det känns som hundra år sedan jag hade internet senaste. Herregud, vad världsfrånvänd man blir av att vara utan det. Jag har haft det lugnt och bra på landet med mamma (och i slutet med lite andra släktingar, med de blir jag mest irriterad på) även om det inte har varit något toppenväder. Trots detta har jag faktiskt badat en hel del, i morse gick jag faktiskt upp tidigt och badade morgondopp. Det ni! Jag återkommer med bilder från landet. Hehe, det är mitt standardsvar, det är ingen som vet när bilderna kan tänkas dyka upp.

En sak som är jobbig med att vara utan internet och dator i så många dagar är att det är mycket att ta igen när man kommer tillbaka. Jag känner knappt att jag hinner skriva något inlägg just nu, men det kommer mera. Jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad kul att du är tillbaka! Jag sitter och väntar på lite bilder och inlägg snart :)

2008-06-30 @ 22:23:08
URL: http://malin90w.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0