Klantig Maja

Jag var lite tankspridd idag när jag skulle packa väskan inför stranden (eller ja, badstället). Jag lyckades glömma badkläderna och detta insåg jag en minut innan bussen var framme vid sista hållsplatsen. Det var så dumt, för jag kommer ihåg att jag tänkte " Har jag glömt något?, nej jag har med mig handduk, solkräm och plånbok ,dvs allt jag behöver". Jag ringde min pappa som tyckte att jag kunde bada naken istället men jag hade inga planer på att bli nudist (eller snarare blottare) på ett ställe där ingen annan är naken. Tack och lov är han en pappa som alltid ställer upp även fastän han inte vill och han körde dit badkläderna till mig. Tack för det för jag hade det jättebra vid havet. Jag har badat för första gången iår och det var inte alls särskilt kallt faktiskt. Synd att jag inte tog med mig kameran för det var hur fint som helst vid havet, och inte alls mycket folk att trängas med iom att värdet är lite kallt och blåsigt (men ändå soligt) Och äntligen har jag fått lite färg, så nu ska jag sluta noja mig över att jag kommer vara blekast i sällskapet resten av sommaren.

Gud, var härligt att det är sommar! Visserligen har det varit det för mig ett rätt bra tag, men svensk sommar är ändå något särskilt.

Kommentarer
Postat av: anna

haha sådär gör jag hela tiden. tur du har en så gullig pappa :) vart var du och badade?

2008-06-12 @ 22:42:43
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

men näset är också fint :) jag tycker det är så jäklakul att såna storlag som tyskland inte bara kan räkna med att de vinner allting. kroatiens vinst är lite av en skräll och de spelar riktigt bra. kul när lag som inte är tippade kommer till kvartsfinaler tycker jag :)

2008-06-12 @ 23:26:57
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0