Lägenhet, sommar och sol.

Nu har jag skrivit på kontraktet för min nya lägenhet. Det känns väldigt bra, hoppas att jag inte blir besviken när jag väl får se lägenheten bara. Men det tror jag faktiskt inte, och i så fall kommer det väl finnas bytesmöjligheter så småningom. Det viktiga är ju att det är ett förstahandskontrakt. Åh, nu längtar jag till augusti.

Funderar faktiskt på att åka och bada idag. Det är visserligen inte särskilt varmt i luften och det är några moln på himlen. Men jag är besatt vid tanken på att bli solbränd så det är nog bäst att passa på innan det blir regn och rusk. Jag är övertygad om att resten av sommaren kommer innehålla just det, vågar inte hoppas på en fin sommar för min del. Visserligen behöver det verkligen komma regn nu, här är torrt som fan.

Är det bara manetfritt i vattnet så tänker jag bada, sanna mina ord. Jag är faktiskt inte någon badkruka. Men det kommer förmodligen inte vara varmt i vattnet, men vem bryr sig. Det är sommar!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha, vad häftigt att du skrivit på kontraktet utan att ens sett lägenheten! Jag trodde du skulle få se den i morse.



Låter skönt med ett dopp i det blå, här har det regnruskat hela dagen, och jag är totalt uttråkad på min pappas 70-årskalas.

2008-06-12 @ 16:14:51
URL: http://pyggme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0