Om att inte må bra

Jag har inte skrivit nåt på ett tag för jag har verkligen inte haft något roligt att skriva om. Visserligen har jag väl aldrig skrivit om "roliga" saker i den här bloggen men det får ändå vara någon hejd på klagomålen ibland. Jag mår verkligen inte alls bra och har inte gjort det på flera dagar. Det är dels huvudvärk men mycket annat också, såsom yrsel, illamående och trötthet. Jag vet inte riktigt vad det beror på men jag har en teori, dock så borde det ha upphört nu om teorin stämnde så jag vet faktiskt inte. Jag hoppas det går över snart för jag står inte ut mycket längre till. Jag åker ju hem i övermorgon. Shit, det känns helt absurt att det är så snart. Och jag hade en massa att fixa inför hemresan och vad har jag gjort? Nada. Verkligen ingenting , bara legat i sängen och gnällt över hur dåligt jag mått.  Och så har jag bråkat med min mamma också, på ett sätt som jag inte gjort sen jag gick i gymnasiet eller nåt. Vi är fortfarande inte vänner, eller jag är fortfarande arg på henne i alla fall. Det känns rätt jobbigt faktiskt.

Jag ska trösta mig med cashew nötter nu. Mitt nya favoritsnacks. I bästa fall hjälper det mot huvudvärken.

Jo, jag vet att man kan ta värktabletter mot alla dessa symtom och det har jag gjort också. Vad som känns jobbigt är att det aldrig blir bättre och att jag varje morgon vaknar med en hemsk huvudvärk (som inte är migrän btw).

Kommentarer
Postat av: anna

usch vad jobbigt det låter =/ hoppas du mår bättre snart och att det löser sig med din mamma. jag har inte pratat med pappa på tre veckor. jag vet hur det känns, och det är inge vidare =/

2008-06-08 @ 21:36:32
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hoppas att du mår bättre snart och att hemresan går bra!

2008-06-09 @ 17:22:15
URL: http://pyggme.blogspot.com
Postat av: Maja

Tack ska ni ha! jo, vi får hoppas att allt går bra och att jag mår bättre snart.

2008-06-09 @ 19:14:04
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0