Sverige!!!

Så, nu är jag hemma igen. Det känns skönt att vara här välbehållen för flygresan var lite läskig då det skakade väldigt mycket i planet hela tiden. Värst var det när vi skulle landa i Landvetter då det blåste något förfärligt och planet vinglade till sekunden innan landning på marken. Det var skitläskigt, jag var mitt uppe i Gud som haver, trots att jag inte är särskilt kristen. Vad som störde mig var att några fick för sig att bara applådera innan vi hade bromsat in överhuvudtaget. Jag blev verkligen irriterad (jag menar, vilka applåderar nuförtiden?), för man är ju inte alls säker förrän man kommit in på gaten typ. Så därför var jag tvungen att fräsa till lite, "Håll käften, vi är inte framme än!", tror jag att jag sa... Men jag vet inte om personerna i fråga hörde mig.

Vad gäller mitt hälsotillstånd så mår jag lite bättre idag. Inte bra, men i alla fall bättre. Jag har i och för sig tagit värktablett men jag hoppas att jag är på bättringsvägen.

Rubriken är visst lite dubbeltydlig en dag som denna. Jag tycker iofs att fotboll är väldigt tråkigt, men jag kommer nog se på matchen i alla fall. Lite nyfiken är man ju på hur det kommer gå. Men jag kommer inte gråta om vi förlorar.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Välkommen hem Maja! :)

2008-06-10 @ 21:31:05
URL: http://pyggme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0