10 mars

Jag väntar på att en kille från kabeltv-bolaget ska komma hit och få bättre bild på teven. Hoppas verkligen att det går att ordna, nu går det knappt att titta på tv. Det är såklart bra att de kunde komma så snart men samtidigt är det lite jobbigt att främmande tekniker ska komma hem till mig hela tiden.  Internet är fortfarande långsamt men förhoppningsvis ska den nya hastigheten komma igång i kväll. Jag längtar!

Det är hur fint vårväder som helst idag, man kunde praktiskt taget gå ut utan jacka. Jag var inte på så bra humör imorse men efter att ha varit på massage och sen ute i solen och fotat så kändes det bättre. Hann gå lite på stan också innan jag var tvungen att skynda hem för att kabeltv-killen skulle komma. Det finns så mycket roliga affärer i Belgrad där jag vill köpa allt typ. Jag var bland annat inne i en butik  med specialgjorda sminkprodukter. Det verkade mest vara konstiga hemmagjorda krämer och sånt men det kan vara kul att testa nåt nytt ibland.

Även om jag inte tror hon läser detta idag så är det min systers födelsedag idag. Så grattis systra mi! (jag saknar dig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0