....and jesus brought a casserole

Nu var egentligen tanken att jag skulle stänga av datorn och gå och lägga mig. Jag har vänt på dygnet tillräckligt på sistone. Men jag har så mycket tankar i huvudet och jag är inte ett dugg trött så det är frågan om det är någon mening. Just nu kan jag inte sluta tänka på dark angel, har sett fem avsnitt idag så det kanske inte är så konstigt. Dessutom såg jag om gårdagens Supernatural för det var så bra. Så sex avsnitt på ca 40 min vardera, hur många timmar blir det? Tja, mindre än 6 timmar i alla fall som jag en gång sa till en kompis att jag i snitt såg på tv varje dag. Hon blev helt förskräckt och tänkte förmodligen att jag inte har nåt liv. Det har jag ju inte direkt heller men det beror inte på att jag tittar mycket på tv utan på helt andra saker. Men imorgon ska jag komma igång och försöka få gjort lite saker. Haha, inte direkt första gången jag säger det om morgondagen. Ja, ja.

Fotnot: Rubriken är titeln av ett avsnitt av Dark angel som jag såg idag. Jag kunde inte komma på någon rubrik så det är därför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0