Ännu en dag i Belgrad

Jag ska försöka vara lite duktig idag och städa/tvätta/diska en del. Det behövs och imorgon kommer internetkillarna för att installera internet och då måste det se okej ut. She's the man var riktigt rolig faktiskt, eller det kanske jag skrev igår också? Skitsamma, den var fånig också men jag skrattade högt på vissa ställen och det var precis den typen av film jag kände för att se. Talladega nights däremot var inte lika underhållande, hade förväntat mig att den skulle vara bättre. Den var alldeles för lång och jag satt mest och hoppades att den skulle ta slut. Visst var den smårolig på sina ställen och alla scener med Sasha Baron Coen (jag tror  att jag stavade hans namn fel här men jag orkar inte kolla upp det) var bra.

Det är fortfarande kallt i Belgrad, bara fem grader. Jag hann verkligen vänja mig vid vårvärmen. Det luktar konstigt här när det är kallt, eller det kanske inte bara är när det är kallt. Men otrevligt är det i alla fall. Sådana saker kan verkligen få mig att längta hem, till rent vatten i kranen, gator utan hundbajs överallt osv. Jag älskar att Sverige är så rent. Åh, återvinning - finns det nåt bättre liksom? Jag tror inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0