Aprilväder

Okej, jag får väl berätta hur det var igår på "dejten". Nej, det var verkligen ingen dejt, det var två killar som min syster kände som jag träffade bara. Det var trevligt, vi satt och pratade på en krog. Vi sa att vi skulle träffas igen, men om det kommer bli så eller inte får vi väl se. De ska dessutom snart utomlands till den båt där min syster tidigare jobbade.

Det är två grader och snöblandat regn i Belgrad idag. Antar att man måste kalla det för aprilväder även om det fortfarande är mars. Vissa frukttträd har blommorna slagit ut på och nu är det vinter igen, ja jag säger då det. Jag ska verkligen försöka sitta inne hela dagen för det är inte en dag då jag vill gå ut. Egentligen borde jag ringa den där organisationen för att fråga om volontärjobb men jag tror jag ska skjuta upp det till imorgon. Hmm, då kommer jag säkert vara mycket mer förbredd på det och det kommer kännas mycket bättre än vad det gör nu. Hmm, säkert....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0