BSB forever... yeah right

Jag var visserligen aldrig något BSB-fan som många av mina jämnåriga då det begav sig men jag är ändå svag för denna sorts tuggummipop. I vilket fall som helst så såg jag den här videon på VH1 precis och kände för att länka till den. Den var med som nummer 6 av världens mest påkostade videor. Vad säger ni, var det värt priset? Haha, jag gillar verkligen dansen i slutet. Koreografin är sååå 90-tal. Lite synd att det bara är you tube kvalitet. Man ser det bättre på riktigt tv.

När jag sjunger karaoke är det bara den här typen av sånger jag sjunger. Backstreet boys - Larger than life

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

fin färg på bakgrunden

2008-03-03 @ 21:37:33
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: anna

jag måste tyvrr ta mig till praktiken imorrn =/ är en slags examinerande uppgift som jag måste göra. men får se hur det känns. kanske inte kan stanna hela dan.

2008-03-03 @ 22:09:20
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0