Buffy eller Bafi?

Jag är precis hemkommen från frisören. Jag är nöjd, det är inte så jättestor skillnad från tidigare bara lite kortare och rakare. Jag har tagit några kort men jag tyckte bara att jag såg störd ut på alla bilder att jag inte känner för att visa upp dem. Sedan så gick jag till en vidoebutik och hyrde två filmer: Taledega nights och She's the man. Jag kände för att se något lättsamt så det är därför, det är förhoppningsvis underhållande filmer. De hade Buffy-filmen i butiken men jag hyrde inte den. Den ska ju inte vara så bra, men man borde kanske se den som ett äkta Buffy-fan. En annan gång helt enkelt. Jag måste säga att jag blev glad  och överaskad över utbudet, de hade hur mycket filmer som helst. En kul grej är att de skriver ut alla namn fonetiskt här, så Buffy blir Bafi. Just nu kommer jag inte ihåg vad vampyrdräpare heter på serbiska men det låter också ganska kul i alla fall.

Jag laddar ner Lost nu, hoppas att det inte ska ta så lång tid. Det är det enda program jag kan följa i nuläget så det är typ veckans höjdpunkt.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Jag är övertygad att du klarar av det, men det är inga
problem att vela en stund till heller. Du är ung och har hela livet framför dig. :D

Aha, jag har inte så stor koll på hur varken Buffy eller Angel visats här. Men det är kul att den bästa säsongen äntligen ska visas. :)

She's the man tyckte jag var riktigt trevlig faktiskt.

2008-03-07 @ 13:51:53
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0