Bye, bye Serbien (för tillfället)

Så, då har jag till slut kommit mig för att packa. Jag tittar på damernas final i konståkning vilket får vara min underhållning för kvällen, samt ett till avsnitt av Supernatural. När jag packade hade jag två val, liten väska eller stor och jag hade först tänk ta den lilla. Men då skulle inte allt fått plats så jag valde den stora väskan. Problemet bara är att jag inte behöver så mycket med mig så den är inte fullproppad., vilket innebär att alla saker kan åka runt! Ja, det får väl räknas som dagens i-landsproblem.

Jag är hungrig men har nästan inget hemma. Bara apelsiner, men det  blir man väl knappast mätt av? Alltså knappt någon idé att äta det. Jag vet inte om jag kommer orka äta någon frukost imorgon bitti (ska gå upp kl halv 5...) så jag får väl vara hungrig tills jag får nåt på flyget.

Hej så länge! Om allt går som det ska imorgon (lite flygrädd är jag allt) så hörs vi någon gång mitt på dagen.

Kommentarer
Postat av: Kitten

Jo, han är underbar ^.^ Hade hört att han var otroligt snäll osv IRL men man vet ju aldrig haha. Men han bryr sig verkligen om sina fans :]

2008-03-20 @ 23:14:20
URL: http://kittenwonderland.blogg.se
Postat av: anna

svar: tack! :) ja jag är brunhårig naturligt, men lite ljusare än jag vart nu.

hoppas flygresan går bra! :)

2008-03-21 @ 09:07:28
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0