Dark angel eller disk?

Hmm, jag är lite i valet och kvalet. Ska jag titta på ytterligare ett avsnitt av Dark angel tillsammans med en fika eller ska jag diska? Det är frågan det. Jag borde diska och jag har lärt mig att om jag inte diskar innan kvällen då gör jag det inte överhuvudtaget. Det bästa är om jag kommer ihåg att diska så tidigt som möjligt. Problemet är bara att jag hatar att diska. Och jag har världens minsta kök (alltså världens minsta) och det slutar alltid med att jag välter nåt. och så blir det blött, väldigt blött. Men eftersom jag är en stor latmask så tror jag att jag väljer Dark angel istället för disk. Diska kan jag göra imorgon.
image26 Jag är väldigt inne i den här serien just nu.

Kommentarer
Postat av: anna

nja inte tävlingsdans direkt. dansade disco/freestyle som det så vackert hette på 90talet och tävlade i det. men inga stora tävlingar, bara lokala i kalmar :)

2008-03-16 @ 18:06:41
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: anna

haha okej! ja jag dansade faktiskt annan dans också men det var liksom diskodans som var "min grej" haha

2008-03-16 @ 19:38:15
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0