Dark angel

Nu två avsnitt senare så måste jag säga att jag verkligen gillar den här serien. Varför har inte den hajpats mer egentligen, på tv-land och andra ställen? Det kanske den har men den har ju några år på nacken. Dessutom vet jag inte om kvalitén sjunker efter ett tag. Men så här långt är det väldigt sevärt. Jag var kanske inte superimponerad efter piloten men nu efter två avsnitt till så är jag redan fast. Jessica Alba är riktigt bra i huvudrollen!
image19Det gäller att motstå frestelsen att se allt på en gång. Efter piloten kände jag mig lite trött på det, men andra och tredje avsnittet blev sedda i ett nafs. Jag vill egentligen se fjärde avsnittet just nu men jag tror jag ska spara det tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0