En bild till

Ännu en bild jag lyckades lägga in (det var på femte försöket eller nåt sånt). Jag valde att köra den som miniatyr för jag tycker inte jag ser så snygg ut på den, haha. Det är i alla fall Belgrad i bakgrunden även om det förmodligen inte syns (jag har tagit den själv). Nu ska jag gå ut och köpa mig nåt att äta. Jag tror jag ska unna mig och gå på restaurang, till ett sånt där ställe där en massa gubbar sitter och dricker öl. Det låter kanske inte så kul men de har flera sådana ställen här i närheten med billig och god mat. Så trots att gubbarna kommer stirra när en ung tjej kommer ensam för att äta så tänker jag gå dit. Det enda är att det är kallt ute, *huttrar*, det är bara två grader, i förrgår var det 18!!! Minst sagt skillnad.

Kommentarer
Postat av: Li

Hej, gött att se dig på bild! Du ser ut att ha det bra, så fortsätt med det. Roligt att du har skaffat Dark Angel, det var faktiskt en av mina favoritserier när jag hade tv, och det är defenitivt det bästa Jessica Alba nånsin kommer att göra. Ha en fortsatt trevlig vecka:)

2008-03-05 @ 15:17:51
Postat av: anna

härligt att äta på restaurang!

2008-03-05 @ 16:57:21
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: anna

svar: det stämmer, det är mary-kate olsen :)

vad mysigt! jag har nog aldrig vart ute och ätit själv. inte ens lunch. lite lustigt egentligen.

2008-03-05 @ 17:04:50
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0