Ett jävla offer

Egentligen borde jag inte ge den här personen den uppmärksamhet hon uppenbart vill åt. Men vad fan, jag gör det ändå för att den här personen skriver så mycket dumheter. Jag skrev ett inlägg om konståkaren Brian Joubert häromdagen som ni kan hitta om ni söker lite på bloggen. idag kunde jag läsa följande kommentar av Louise:  "du suger!!!! Joubert äger!!! klart man ska få mer poäng för kvadruplar annars tar ju sporten ett steg tillbaka. ditt jävla offer!!!!!"

 Jag gav följande svar: Louise: vem du än är. Du behöver inte hålla med mig men att säga att jag suger och att jag är ett jävla offer bara för att jag tycker annorlunda än du är ganska lågt, om jag får säga det själv. Vi kan väl vara civiliserade? Jag tycker också att kvadruplar ska ge ett högt värde men bara för att man tycker det behöver man ju inte vara en dålig förlorare som Joubert var i det här fallet. Han får acceptera utfallet. Han fick trots allt högst presentationspoäng och det tycker i alla fall jag inte att han var värd. Jeffrey Buttle hade mycket bättre presentation än vad Joubert hade, IMO.

För en stund sen kunde jag läsa följande kommentar av Li (men med samma ip-adress som Louise): Asså du har helt feeel Braian Joubert är en av dom bääästa och han ägeeer allt, det e du som är så avensjuk bara för han har snyggare kropp en du .!!!! och tro inte alltid på saker du hör från dina så kallade "kompisar" haha du har säkert inga och du hittar bara på ! OMG!

Jag vet inte riktigt vad jag ska ge för svar på det här. Jag tar inte åt mig av dina hårda ord för jag kan inte ta det på allvar. Kanske vill du bara provocera mig? Menar du verkligen vad du skriver, att jag är ett jävla offer för att jag tyckte det var rätt att Brian Joubert inte vann konståknings-VM? Jag tror inte det, jag tror bara att du vill vara taskig. Men som sagt jag tar inte åt mig men jag tycker det är väldigt lågt av dig att kalla en annan människa för jävla offer. Och att jag inte skulle ha några kompisar och att jag bara hittar på. Det här är det sista jag tänker skriva till dig och om du fortsätter spamma elaka kommentarer så kommer jag föra in att jag måste godkänna alla kommentarer innan det publiceras, och i så fall kommer jag inte publicera dina "bara för att provocera" - kommentarer.

Kanske gjorde jag bara saken värre nu genom att ge dig så mycket uppmärksamhet, jag borde kanske bara ignorerat dina kommentarer. Men nu blev det så här.

Kommentarer
Postat av: anna

svar: haha nä det hängde mer på att jag inte kunde kommentera på hela eftermiddagen =/ sen har jag vart borta nu på kvällen. du kommer på lördag va? :) ska bli superkul!

2008-03-27 @ 02:51:11
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: anna

fy fan vad töntigt att kommentera sådär. känns bara som hon vill provocera dig. strunta i det :)

hoppas begravningen går bra. hör av dig på lördag då så förklarar jag vägen. bor vid stigbersgtorget så du vet på ett ungefär :) ha det fint!

2008-03-27 @ 11:03:01
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Magdalena

... vad ska man säga. Det finns så många vansinnigt konstiga människor i världen. Klart du inte ska ta åt dig.

Vad roligt det ska bli imorgon! :)

KRAM

2008-03-28 @ 16:50:14
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0