"Fel" lösenord

För någon timme sen hände nåt konstigt. Jag skulle bara logga in på tv-land för att kunna kommentera senaste Lost. Och vad händer? Jo, jag kan inte logga in! Efter otaliga försök (där jag bombsäkert knappat in rätt lösenord) och där jag blivit tillfälligt låst för att försökt logga i så många gånger med "fel" lösenord, försöker jag istället logga in på blogg.se för att klaga på mitt nyinkomna problem. Och vad händer? Jo, jag kan inte komma in där heller. Här säger de också att det är fel lösenord. Jag stängde av datorn i all min ilska (fast jag egentligen bara skulle starta om den för att se om det skulle kunna hjälpa) och gick in på mammas dator istället. Där funkar allt som det ska men varför började min dator krångla helt plötsligt? Var det Mozilla det var fel på för på den här datorn finns bara IE? Jag glömde att testa med IE på min dator. Men om det är firefox som krånglar blir jag väldigt ledsen för det är ju hundra gånger bättre än Internet explorer. Gah, jag hatar tekniska dataproblem!!! Det finns inte något mer irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0