Förkyld

Jag håller på att bli förkyld! Vilket suger som bara den för jag ska ju sjunga är det tänkt på mormors begravning imorgon. Vi får se hur det går med det, sätter det sig på rösten så får det vara helt enkelt. Och så får kantorn sjunga istället. Men det är ju så jävla typiskt att bli förkyld just när jag verkligen inte får bli det. Ååhh, vad irriterande!!!! Just nu känner jag mig så där dåsig som man ofta gör i början av en förkylning. jag vill bara gå och lägga mig och sova. Men det går inte, jag har en massa att fixa innan vi åker iväg till begravningsstället utanför Halmstad i eftermiddag. Jag kommer inte ha internet under två dagar så det säger sig självt att bloggen inte kommer uppdateras. Men jag hinner nog skriva något mer senare idag innan jag åker. om inte blogg.se krånglar förstås. inatt ska de byta servern, hoppas att det blir bättre efter det.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ät Esberitox, tar man tabletterna precis när förkylningssymptomen kommer så blir man inte förkyld alls. Har du redan blivit förkyld blir du också frisk snabbare. Det funkar faktiskt *tipsar*

2008-03-27 @ 14:13:01
URL: http://cammillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0