Forts

Så till huruvida jag varit duktig eller inte. Alltså, det var ju aldrig fråga om någon revolution eller så. Heh, men jag har som sagt mailat den där organisationen och så har jag städat lägenheten. Det är väl ganska duktigt ändå? Tja, kanske inte men jag har haft en del huvudvärk idag också. Tror det beror på att det är åska i luften här i Belgrad, jag brukar alltid reagera på det. Nu ska jag dricka te och titta på sista avsnittet av Damages. Sedan ska jag börja titta på dark angel, ska bli väldigt spännande och se om jag gillar det. Är det någon läsare här på bloggen som följt den serien?

Ånej, i just denna stund kom jag på att jag har en tvätt i tvättmaskinen som jag måste ta hand om. Men jag har egen tvättmaskin i badrummet så den kan stanna där ett tag till, så att jag kan se Damages först i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0