Främmande serber

Hjälp, en kille som min syster känner ringde precis och vi ska förmodligen träffas ikväll. Min syster hade bett honom kontakta mig då jag inte känna så mycket folk här. Jag var med på det men hoppades ändå på att han inte skulle ringa. Tänk om han är värsta massmördaren eller våldtäktsman. Okej, jag är rätt paranoid, men det känns som att jag ska på blinddate typ (trots att det inte är en dejt), så jag känner mig lite nervös. Måste duscha men det tar ett tag innan det finns varmvatten (såna saker gör att jag längtar hem). Har fortfarande inte lagat mat, shit vad är det för fel på mig?

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej Maja! Jag har blivit en frekvent läsare av din blogg, gillar den verkligen, känns lite som mitt substitut till GP, tänkvärt blandat med hemtrevnad och vana. Hoppas du har det jättebra i Belgrad! Här snurrar det på som vanlig, börjar bli klar, skriver c-uppsats ihop med sophie nu sen har jag en halv termin kvar i höst o sen färdig om jag vill...vilket jag nog är sugen på faktiskt..helt galet. Ser fram emot nya inlägg, vill veta om daten!!!kram Carolina

2008-03-04 @ 18:27:46
Postat av: anna

hoppas daten går bra! om han känner din syster är han säkert jättegullig :)

2008-03-04 @ 18:36:22
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Maja

Cro-Carolina? Vad kul att du läser min blogg. Lycka till med C-uppsatsen och hälsa Sophie och de andra i Lund!

Och hey. Det är faktiskt ingen dejt på det sättet, vi ska bara träffas.haha. Jag tror dessutom det blir två killkompisar till min syster på "dejten", det blir säkert bra. Håller på att göra mig i ordning nu.

2008-03-04 @ 18:41:43
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0