Gata i centrala Belgrad

image4Yay! Ännu en bild gick att få in. Fast just nu undrar jag varför jag valde just denna bild.... Det ser kanske lite grått och trist ut men jag gillar verkligen den här staden. Den är väldigt levande. Om det inte var så himla tråkigt väder nu skulle jag gå ut och ta fler bilder, men det är en riktig "hemmadag" som gäller för tillfället. Det är rätt mysigt det med. Maten var jättegod på restaurangen, beställde mesano meso (ordagrant blandat kött) vilket i princip är en stor tallrik med massor av grillat kött. Mums fillibabba!

Kommentarer
Postat av: anna

åh det lät gott! jag tycker det ser ut som en väldigt mysig stad :) är det läskigt att vara ensam eller känns det bra?

2008-03-05 @ 18:48:07
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0