Get down, and move it all around

Jag hade skrivit ett långt seriöst inlägg om den politiska situationen i Serbien (oroligt i norra kosovo idag) men det försvann (jag hatar blogg.se för tillfället)! Och jag orkar inte upprepa allt så jag skriver om nåt helt annat istället. Närmare bestämt om Backstreeet boys.... Jag fick för mig att titta på den här (get down) videon idag.Säg, är den inte underbar? Helt klart det bästa BSB gjort, haha. Väldigt rolig och det bästa är att jag kan alla orden så jag kan sjunga med. Iofs tror jag att jag gillar den här pga ett roligt minne från ettan i gymnasiet då några tjejer körde en skämtgrej med en kille som hette Daun i efternamn. Get down, ni fattar va? Det är svårt att förklara det roliga men det är ett trevligt minne. Jag önskar att jag kunde skriva om lite mer seriösa grejer i den här bloggen om situationen i Serbien och så när jag ändå är här. Men jag orkar liksom inte anstränga mig, och när jag trots allt gör det och det raderas.... Tja, då får det bli BSB istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0