Glad påsk!

Nu har jag inte några inloggningsproblem på min dator. Skönt. Jag såg precis Adrian Shulteiss åka sitt friprogram och han var grym! Han låg på trettonde plats inför finalen och kanske att han komma klättra, och han är bara 19 år! Det hör verkligen inte till vanligheterna att vi i Sverige har flera åkare i finalen som kanske kan komma topp 10. Jag vet, det har blivit mycket konståkningssnack de senaste dagarna. Men det här är sista tävlingsdagen så det är snart slut med det. Jag har en känsla av att inte alla som läser den här bloggen är lika intresserade som jag av konståkning....

Jag tror jag har sovit 12 timmar i natt vilket jag verkligen behövde. Igår kände jag mig typ helt död. Det är jättefint väder ute, visserligen kallt men fint  med vintersol som värmer en lite. Här kommer en bild från idag. image35

Kommentarer
Postat av: anna

åh härlig bild :)

haha jodå det vet jag. men jag blev väldigt inne i det nu. adrian var ju skitbra! ska bli kul att se berntdsson eller vad han heter sen :)

2008-03-22 @ 14:30:28
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Aiila

jora, jag är mycket intresserad av konståkning! Och jag håller med dig. Adrian var grym =)

2008-03-23 @ 14:39:21
URL: http://aiilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0