Gomorron!

Jeez, vad jag är trött. Jag hade svårt att somna inatt och har inte fått många timmars sömn. Jag skulle kunnat sova bort hela dagen men jag tvingade upp mig för någon timme sedan för att jag helt enkelt måste komma igång. Okej då, en helt ny dag med en massa möjligheter. Tja, vi får väl se. Så fort jag får reda på vilket datum mormors begravning är så måste jag hitta biljetter på ett eller annat sätt.

Om jag verkligen ska tågluffa hem så måste jag åka snart. Fast jag funderar på om jag verkligen vågar tågluffa , jag har gjort det en gång tidigare och då var jag också själv men allt ansvar var jobbigt. Är man två eller flera så är det lättare men det var jobbigt att hela tiden ta reda på tågtider, vandrarhem osv och känna ansvaret själv. Om nåt skulle hända så är jag verkligen ensam med det. Men det är klart det skulle vara underbart att resa runt i Europa. Kanske att jag ska åka buss, okej det är skitjobbigt att åka buss 36 timmar i sträck men om jag kan spara pengar på det. Jag tror flyg kommer bli för dyrt. Gud, jag vet inte alls hur jag ska göra. Har skitsvårt för att bestämma mig för saker och ting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0