Gonatt!

Jag ska faktiskt gå och lägga mig nu. Jag tror och hoppas att jag kommer somna som en stock. Gud, den här dagen känns rätt meningslös. Jag har bara känt mig som ett levande lik hela dan och inte gjort nåt vettigt överhuvudtaget. Ur tv-synpunkt har den dock varit bra, jag har sett avsnitt av både Supernatural och Damages. Himla skönt att bredbandet trots allt inte var riktigt så långsamt som jag ett tag befarade.  Damages har jag bara ett avsnitt kvar av och det är sjuuuukt spännande! Att vänta på säsongsavslutningen till imorgon känns plågsamt.

Imorgon SKA jag komma igång med mitt liv. Jag ska dammsuga, laga ordentlig mat, maila (i bästa fall ringa) hjälporganisationer, kontakta lite folk jag känner här så att det händer nåt i mitt liv. Ja, sanna mina ord. Imorgon ska jag vara duktig! Men nu ska jag gå och lägga mig. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0