Hell hazers 2

Ny dag och nya tag. Jag vaknade klockan 12 idag och jag hatar känslan av att nej nu har jag redan slösat bort halva dagen. Jag funderar mycket på hur jag ska göra framöver. Jag ska hem till Sverige och gå på min mormors begravning (som jag ännu inte vet när den blir). Sedan kanske jag ska hem till Sverige i början av maj också om jag blir kallad för intervju och tester på de utbildningar jag eventuellt kommer söka till. Det betyder att jag behöver åka hem till Sverige två gånger den här våren och jag har inte råd att åka fram och tillbaka flera gånger. Så då är frågan hur jag ska prioritera, kanske att jag borde stanna kvar i Sverige lite längre så att jag bara behöver åka en gång. Men det lär bli i flera veckor i sådana fall och dessutom vet jag ju inte om jag kommer bli kallad på intervjuer. Fast jag måste ändå räkna med möjligheten. Det får ordna sig på något sätt men det är i sådana här lägen som jag önskade att jag vore rik.

Jag håller på att se ikapp Supernatural nu och gårdagens avsnitt var ett renodlat komediavsnitt. Det är lite svårt att förklara om man inte sett serien men i avsnittet 2.18 var det med en falsk film trailer för den film som höll på att spelas in i avsnittet (lite skumma saker florerade så Winchester bröderna kom dit för att lösa allt). Hmm, jag känner att min senaste mening var rätt obegriplig att förstå vad jag menar. i alla fall, här är trailern, inga direkta spoilers för Supernatural för det här var som en inklippt bit i avsnittet. Jag tyckte den var rolig men det är möjligt att den förlorar allt det roliga om man inte sett hela avsnittet eller serien. (därav titeln Hell hazers 2).

Kommentarer
Postat av: Moa

jo det är tråkigt med hans cancer :( kul att du kikade förbi på min blogg :)

2008-03-16 @ 14:33:07
URL: http://vpt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0