Hip-hops

Jag såg precis Adrian Shulteiss åk i konståknings-VM och han gjorde bra ifrån sig precis som Christoffer Berntsson. Men vad jag skulle skriva är kommentatorn Lotta Falkenbäcks benämning av musiken i Shulteiss program. Jag kommer inte ihåg den exakta citatet men typ " och så blir musiken i hip-hops stil". *Asgarvar* Jag kan ju säga att den digitala (det lät så i alla fall) stråkmusiken han åkte till inte direkt var hip-hop. Eller hip-hops som Lotta kallar det. Även om den blev lite mer "funky" mot slutet.

Gud, vad jag älskar konståkning! Kläderna*, musiken*, stegen, åkarna. Ja, allt är bra och herrtävlingen är alltid sjukt underhållande.

* På ett slags ironiskt sätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0