Ibland gör blogg.se mig galen

Äntligen kan jag komma in på blogg.se igen. Det var en låååång väntan. Är det andra bloggare här som har problem att logga in på blogg.se i tid och otid? Jag är lite irriterad just nu för att jag inte hittar ett viktigt papper som är spårlöst försvunnet. Jag behöver verkligen få tag på det och jag bannar mig själv för att jag inte är bättre organiserad. Varför är jag en enda röra till person? (retorisk fråga, vill inte ha nåt svar...) Jag behöver rycka upp mig, det är helt klart.

Det var så fint igår när jag gick och lade mig när det snöade som bara den. Men nu är det plusgrader så träden är inte så där fina som de var igår kväll. Jag är inte så förtjust i att det blivit vinter igen men när det är vitt överallt så är det fint.

Jag vet inte vad jag ska skriva mer för det enda jag kan tänka på är det där papperet. Det är bara att sätta igång och leta genom alla miljoner osorterade pappershögar. Suck, finns det nåt tråkigare sätt att tillbringa denna annandag påsk. Jag tror inte det. Mitt liv är så tråååkigt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har också haft jätteproblem med att komma in på blogg.se och med att publicera inlägg. Det är ofta sådana problem :/

2008-03-24 @ 14:36:46
URL: http://malin90w.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0