I'm back!

Hej, nu är jag tillbaks i Göteborg igen efter två dagar utan internetuppkoppling. Begravningen var väldigt fin och det gick bra att sjunga solo. Dessutom kändes det bra att träffa alla möjliga avlägsna släktingar som jag aldrig träffar annars. Tråkigt att det krävs en begravning för att alla ska samlas men ändå.

Det är konstigt, oftast känner jag mig totalt beroende av internet. Men ibland är det rätt skönt att vara utan det också. Jag vänjer mig förvånansvärt snabbt har jag märkt. Det är nästan så jag känner mig lite tafatt när jag sitter här vid datorn igen, som att jag inte vet hur man gör...

Ikväll ska jag träffa två andra bloggare (och tv-landare), nämligen Anna och Magdalena. Vi ska hem till Anna och dricka vin och ha det trevligt, fast jag tänkte nog ta med mig öl istället för jag är ingen stor vindrickare. Det ska bli väldigt kul att träffa dem igen, kul att det gick att ordna på den korta tid som jag är kvar i Sverige (för den här gången). Sedan blir det kanske utgång också, vi får se.

Förresten, vad hände med blogg.se - flytten. Blev det inget med det?

Kommentarer
Postat av: anna

det ska bli superkul ikväll! självklart är öl helt okej :D du, du kan väl adda mig på msn så kan vi snacka lite? [email protected] :)

2008-03-29 @ 15:19:38
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0