Ingen snö här inte

Det är tydligen snökaos i Göteborg idag. Så för att påminna mig själv om hur skönt det är att jag slipper det kommer här en bild från Belgrad. image27Det är grönt! Och blommar! Annars är det inte strålande solsken eller så, men det är helt klart behagligt väder. Och det är inte snö...

Jag hoppas jag inte gjorde er avundsjuka nu. Jag ska ju åka hem till Sverige snart ändå. Begravningen blir den 28 mars vilket är snart. Måste ordna biljetter snarast! Tydligen finns det lågprisflyg från Budapest men jag vet inte om jag orkar ta mig dit först. Tänk om jag inte hittar till flygplatsen eller nåt. Jag har ett jobbigt barndomsminne hur min familj fastnade på Budapests flyplats i flera timmar, INGEN pratade engelska och de hade ingen luftkonditionering (det var typ 40 grader), men nu är de ju med i EU och allt så engelskakunskaperna är kanske lite bättre nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0