Jensen Ackles

image21image22
image23image24
Och nu till främsta anledningen till att jag tittar på Supernatural. Hehe, nä kanske inte riktigt. Men jag har haft lite dåligt besökarantal på bloggen på sistone och i hopp om bättre statistik publicerar jag lite bilder på ögongodiset Ackles. Det måste finnas någon som blir glad för det. Hehe. Han ska vara med i Dark Angel också, men jag har inte kommit till de avsnitten än. Han verkar vara en trevlig snubbe också i de intervjuer jag läst med honom. Gud, jag är verkligen en fjortis när det kommer till tv-stjärnor.  Men det är inget jag skäms för. Herregud, jag är ju tv-tokig liksom och Jensen är en av många anledningar till det.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Han är väldigt snygg. ;)

Tack. Nej det är inte alls kul. Därför jag inte varit så aktiv i veckan. Först var det Maja som var sjuk och behövdes tas om hand och sedan fick jag det själv också. Och idag blev hon dålig igen. *suck* Jag som tyckt vi varit så noga med hygien och sånt. Jaja, hoppas vi är bra efter helgen iallafall.

KRAM

2008-03-14 @ 17:41:28
URL: http://makane.webblogg.se
Postat av: anna

svar: jadu det var en rörig debatt. jag tror det från början skulle handla om att blondinbella har ett ansvar inför unga tjejer och att mång atjejer känner press på att ta lån osv för att kunna köpa alla grejer som hon köper och tipsar om. men sen så svävade det ut i en massa grejer. det går nog att se det på svt.se :)

2008-03-14 @ 18:14:08
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0