Jensen i Days of our lifes

Jag hade lite tråkigt så jag satt och surfade på you tube. I och med att jag är så inne i Supernatural nu blev det en del bloopers från den serien. Men så hittade jag ett gammalt guldkorn med stjärnan från SPN. Jensen Ackles som det numera går rätt bra för började faktiskt i evighetssåpan Days of our lifes. Jag har aldrig följt den serien, jag är glad att jag inte är fast i såpaträsket. Sunset beach följde jag däremot slaviskt, jag spelade t.o.m in de fyra sista avsnittet så jag säkert inte skulle missa dem.  Och så tittade jag  på det flera gånger vilket är ganska stört för serien var ju långsammare än långsammast. Nåväl här är Jensen i Days of our lifes, ganska kul att se på även om kvalitén är väldigt kass. Jag gillar särskilt inzoomningarna då man fattar att Jensen har nåt lurt på gång... Är det nån som vet vad hans karaktär hette i Days of our lifes?

Kommentarer
Postat av: Malin

Han hette Eric Brady i DOOL. Jag följde serien slaviskt en hel sommar, haha. Och Eric/Jensen var min favorit ;)

2008-03-19 @ 16:39:41
URL: http://malin90w.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0