Knasig låt

Kabelkillarna kunde fixa tv-bilden och nu är den bättre än nånsin. Yay för det!!! Jag har typ 70 kanaler så det är inte det att jag inte har tv, det mesta är dock rätt udda kanaler med en massa skit på. Jag tittar inte så ofta på tyskdubbade program t ex....

Jag tittade lite på serbiska melodifestivalen igår, 21 låtar tävlade men jag tror bara det var semifinalen så det är inte avgjort än vilken låt som vinner. Det mesta var skit rent ut sagt, tror det blir svårt att vinna en andra gång. Sedan så uppträdde vinnarlåtarna från en del andra länder, främst från denna region och det var en blandad kompott. Bosniens bidrag var rätt intressant och som jag tror kommer få en del uppmärksamhet i maj. Det var en kille och en tjej i knasiga kläder som sjöng nåt som lät som det kom från en barnmusikal eller nåt. Låter det förvirrat?, det var ett lite bisarrt bidrag men trots det en ganska bra låt. Jag hade lite svårt att avgöra om det var ett skämt eller inte. För att förtydliga: de sjöng alltså med bebisröster typ, som att det var i ett barnprogram eller nåt. Åh, jag ser verkligen fram emot ESC. Om allt går vägen så kommer jag vara här då och förhoppningsvis ska min syster kunna komma hit då också. Det ska bli så kul när folk från hela Europa kommer till Belgrad - min andra stad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0