Konståkning + Moodysson = sant?

Jag sitter och tittar på Konståkningen (damernas korta) från Skandinavium, Göteborg och dra på trissor om inte Lukas Moddysson skymtade förbi i publiken! Eller såg jag i syne? Jag vet inte men jag brukar vara bra på att snabbt känna igen folk. Blir lite förvånad över att han i så fall gillar konståkning men helt klart en rolig överaskning.

Det här med nedladdning, jag förstår mig inte riktigt på det. Ibland går det extemt långsamt (oftast i mitt fall) men då och då går det hur snabbt som helst utan någon särskild anledning. Just nu går det fort så om några minuter har jag ett nytt Supernatural att titta på (börjar bli lite besatt). Dumt nog så är jag rätt spoilad om vad som kommer att hända, men så går det när man ägnar timmar åt att titta på intervjuer på you tube. Jag får skylla mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0