Köpta saker idag

Gah, jag hoppas verkligen blogg.se flytten ska ge resultat för nu loggade den ut mig så att förra inlägget inte blev publicerat. Och jag hatar att upprepa mig, men å andra sidan har ju ingen läst det jag skrivit så, here it goes. Jag är nyss hemkommen från stan där jag förutom några ärenden (fast just i denna sekund kom jag på att glömde göra en viktig grej!!!!!) träffade en gammal kompis som jag inte sett på flera år, och det var väldigt trevligt. Vi kommer förhoppningsvis hålla kontakten nu framöver.

Jag brukar inte visa upp saker jag köpt och så men jag visste inte vad annars jag skulle blogga om så här kommer en bild på sånt jag köpt idag. image50 En svart klänning (billig!) från Ginatricot att ha på begravningen, en pincett från Åhlens (jag behövde en ny) och boken Mannen i mina drömmar av Curtis Sittenfeld  från pocketshop (titeln låter lite fånig men författarens förra bok I en klass för sig var verkligen underbar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0