Livet kan börja

Jag såg ett avsnitt av den här gamla brittiska serien på en serbisk kanal idag. Jag såg serien för ca tio år sedan då den visades på SVT men det är helt klart ett tag sen. Jag minns att jag tyckte väldigt bra om den och min syster fullkomligt älskade den. Så när jag sökte på serien idag så visar det sig att BBC ska producera en tv-film om vad som hände de gamla karaktärerna. Alltså som en fortsättning typ. Wee, jag hoppas det blir bra! Nu har väl alla hunnit bli gamla, synd att de inte valde att göra en ny säsong istället.

Läs mer här, en artikel från svenska dagbladet. Edit: Jag ser nu att artikeln är två år gammal, Oops, då är väl tv-filmen redan verklighet då. Får ta och kolla upp det.

Annars är det lite dåligt med tv. Jag fattar inte hur jag bestämde mig för att inte ta med mina dvd-boxar. Jag hade ju kunnat ha Buffy-maraton nu, men icke. Dark angel boxarna är hemma hos mamma osedda, hoppas verkligen att jag kan få dem nedskickade snart. Jag har tv här men det är oftast bara skit som visas, latinamerikanska serier är väldigt populärt i det här landet, av någon outgrundlig andledning. En liten kul grej är att deras ord för såpopera är "spansk serie" (spanska serija).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0