Magnolia

Nu har jag varit och betalat för biljetten, det är spikat och klart. På fredag åker jag hem till Sverige igen och stannar i 1,5 vecka. Det ska bli kul så klart, men jag har hört rykten om att det håller på att bli kallt igen. Att snön igår inte var något tillfälligt? Ja, det är bara att stå ut, det pratas om att det ska bli kallare här med. Med tanke på att det redan håller på att bli grönt, känns det lite fel. Det är t o m snack om att det kan komma snö! För att bevisa att våren redan kommit till Belgrad kommer här en bild på blommande Magnolia. Fint va? image28

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Jag kan inte heller på fredagen har jag insett så det lutar nog åt lördag om det är okej för Anna. Annars får vi se om vi kan hitta ett annat datum som funkar okej.

2008-03-18 @ 14:31:52
URL: http://makane.webblogg.se
Postat av: anna

svar: mjo jag fasar för att det är det =/ självklart var alla tider på vårdcentralen upptagna idag och imorrn är det seminarium ochs kit. så får väl hoppas på att det går över helt enkelt.

2008-03-18 @ 15:03:49
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: anna

svar: haha det ska jag göra. är inte så insatt, går mest för att vi fått gratisbiljett. men det ska bli spännande :)

de kunde ge mig en ny tid imorrn men då hade jag skola. men ska ringa imorrn på morgonen och se om de fått in nåt återbud. åker till kalmar imorrn och vore skönt att ha fixat det innan.

2008-03-18 @ 16:26:39
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0