Måste gå strax

Jag ska strax gå iväg på min "dejt", nä något sådant är det faktiskt inte. Det är två killkompisar till min syster som jag ska träffa bara. Jag blev nervös först men nu känns det mest spännande, det är bra att jag träffar lite nytt folk här och inte bara sitter inne. Jag är lite rädd att jag ser ut som en marsian kring ögonen bara, är inte så haj på det här med ögonskugga och jag tror jag övergjorde det (med en grön färg (!)). Men skitsamma, jag behöver inte vara snygg inför de här personerna, vi ska bara träffas och prata liksom.  Nä, nu måste jag gå om jag ska hinna växla pengar först. En sak jag älskar med den här staden är att alla affärer är öppna sent, det är inte alls som i Sverige där klädbutiker stänger vid fem typ. Så, bye bye, jag berättar sen hur mötet gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0