Matproblem

Jag har haft lite dålig aptit på sistone, dessvärre är jag ofta hungrig samtidigt fast jag inte känner för att äta. Låter det motsägelsefullt?, det är det också. Igår åt jag följande: yogurt till frukost, panerad suash (som jag fick av min granne), en tomat, två morötter - allt detta till middag, yummie!... Pulversoppa till kvällsmat och 4 munkar innan jag gick och la mig. Jag fick munkarna av min andra granne, jag vet att det inte är såååå nyttigt att proppa i sig fyra stycken munkar på en gång men jag var hungrig. Ja ni hör vilken nyttig diet jag går på. Jag måste skärpa mig verkligen och laga ordentlig mat men det är liksom inget jag är sugen på och jag tycker det är tråkigt att laga mat. Att äta ute kostar för mycket, eller jag är för snål för att göra det ofta i alla fall. Gah, jag saknar min mammas mat, jättemycket...

Kommentarer
Postat av: anna

usch va djobbigt när man känner sådär att man inte orkar laga
mat. jag hamnar ofta i såna peridoer. man äter liksom enbart för att överleva just då, så vad som helst duger. hoppas du kommer igång med aptiten och så igen snart :)

jo jag vet, men ska inte viska när man tappat rösten. men det är ju asjobbigt!

2008-03-10 @ 15:17:37
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: anna

svar: jag tycker dte funkar bra med stövlar på sommaren, på kvällen iaf om man ska var aute och grilla och sådär :)

2008-03-10 @ 16:43:56
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0