Melodifestivalen - finalen

Okej, ikväll gäller det. Vem kommer vi skicka till den stora finalen i Belgrad i maj. Jag behöver väl inte skriva att det är där jag befinner mig just nu. En väldigt fin stad om jag får säga det själv och idag var vårvärmen riktigt behaglig. I slutet av maj kommer det vara värsta sommaren. Åh, det ska bli kul att vara här då. Hoppas verkligen inte att nåt kommer emellan utan att jag kommer vara här för ESC.

Men nu är det svenska finalen som gäller. Jag ser kanske inte direkt fram emot att höra låtarna igen (förutom Amy Diamond, Perrelli och BWO) men finalen brukar vara grymt underhållande tv. Hoppas att Björn och de andra kommer vara på topp.

Jag hoppas Amy vinner, annars Perrelli eller BWO. Låt det inte bli en ballad! Jag har inte direkt något emot varken Sanna Nielsens eller Sibels låt men en ballad kommer inte vinna i Belgrad. Det skulle vara en alldeles för stor upprepning från förra året. Jag kan ju inte rösta men ni som kan rösta på den här tjejen vetja!
image25

Kommentarer
Postat av: anna

tycker det var lite synd att amy inte kom så högt upp, men perelli är helt klart värd vinsten! :)

2008-03-15 @ 22:23:09
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: anna

ja just ja kul! du kan ju gå finalen :) ska du göra det?

2008-03-15 @ 22:29:33
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: anna

aha okej. ja det lär vara en riktigt härlig stämning :) tänk vad häftigt om perelli skulle vinna och du är där :)

2008-03-15 @ 22:35:27
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0