Melodifestivalen

Har faktiskt sett hela deltävlingen nu. Har hittat ett nytt hörn där internet är okej starkt. Ibörjan var det störningar när jag tittade på svt play men sen funkade det bra. Bästa startfältet av alla deltävlingar vilket känns lite orättvis om man jämför med motståndet tidigare. Jag gillade faktiskt Perellis låt, det var en riktig schlager och den kändes rätt glammig också. har den på hjärnan nu. Lade förresten märke till att Luuk hela tiden uttalade låten som Hiro vilket fick mig att tänka på Heroes, haha.

Bäst var så klart besöket i Belgrad. Det är där jag är nu!!! Där de filmade ifrån är inte alls långt ifrån där jag bor.

Björn Gustafsson full på glögg var så klart sevärt också. Snygga akrobatkonster han gjorde förresten.

Kommentarer
Postat av: anna

björn är skitkul! :) jag håller med, perellis låt var faktiskt bra.

haha jag tänkte också på heroes när han sa så :)

2008-03-01 @ 23:16:11
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0