Min gata

image5Det här är min gata i Belgrad. Men jag säger inte i vilket hus jag bor i, jag borde väl försöka vara lite anonym så här på internet. Eller nåt. Jag gick inte och klippte mig idag men jag beställde tid hos frisören imorgon. Sedan så försöker jag ladda ner ett avsnitt av Supernatural men det går extremt långsamt så jag tror jag får lägga ner det projektet snart. Gud, vad jag drömmer om snabbare internet. Just Supernatural är en serie jag verkligen saknar, är mitt uppe i en säsong så det känns rätt fel att ta värsta pausen nu. När det kommer till Damages har jag bara två avsnitt kvar (och det är hur spännande som helst), så jag bannar mig själv för att jag inte laddade ner det hemma innan jag åkte. Men jag trodde ju att det skulle gå bra att få snabbt internet i det här landet. Hoppas att Dark Angel boxarna kommer snart, måste påminna mamma om att hon ska skicka ner dem.

Kommentarer
Postat av: anna

svar: ja smoothie är faktiskt ganska nyttigt :) nja utan mixer blir det lite svårt =/

2008-03-06 @ 16:59:08
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0