Mitt nyklippta hår

image6Det här är en bild från idag, lite suddig för jag har inte helt och hållet lärt mig funktionerna på min kamera än. Genom den här inställningen såg jag mindre likblek ut så då får det vara lite suddigt helt enkelt. Man ser nog inte att håret är en bra bit kortare pga sjalen, men jag har på mig den för att dölja några finnar på hakan (bättre än smink!). Nåväl, här är en bild på mitt nyklippta hår, jag älskar hur rakt de får det när det fönas hos frisören. Så rakt får aldrig jag det trots att jag använder "gör håret rakare"-produkter. Jag har ganska lockigt hår egentligen för er som inte vet det och jag tycker inte det är särskilt snyggt. På andra kanske men inte på mig och särskilt inte när jag har såpass kort hår. Jag är glad att jag klippte håret kortare förra året, var så otroligt trött på mitt ganska långa och lockiga hår. Jag tycker page får mig att se lite stiligare ut än vad jag gjorde innan. Då såg jag alltid ut som en hippie i håret.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Angående Gossip girl; jag håller helt med dig. Visst är seriens handling ganska simpel men den fungerar. Man vill fortsätta kolla helt enkelt! Och den är verkligen snyggt gjord. Kvicka repliker, snygga skådisar och snygga kläder. Toppen =)

2008-03-07 @ 20:43:54
URL: http://cammillas.blogg.se
Postat av: Inela

nice !

2008-03-07 @ 20:56:38
URL: http://nightclaw.blogg.se
Postat av: anna

det blev skitsnyggt i håret. du passar i sån frisyr :)

2008-03-08 @ 16:09:08
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0